آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۱۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

از اتفاقات عجیب فدراسیون تیر و کمان تا ادعای عجیب تر رئیس سابق

نامه هایی که جعل می شدند!

رئیس سابق فدراسیون تیر وکمان از ارسال ایمیلی شخصی از سوی دبیرکل فدراسیون جهانی خبر داد و گفت: دبیرکل فدراسیون جهانی در این ایمیل اعلام کرده که منتظر جواب رئیس کمیته ملی المپیک ایران درباره انتخابات فدراسیون تیر و کمان است.

اگرچه انتخابات فدراسیون تیر و کمان برگزار شده و رئیس جدید آن نیز معرفی شده است اما کماکان کریم صفایی خود را رئیس این فدراسیون می داند. صفایی در گفت وگوی تازه خود با خبرگزاری ایسنا پرده از اتفاقات دیگری در این فدراسیون برداشته که گزیده ای از آن در ادامه می آید:

¤ یکشنبه شب دبیرکل فدراسیون جهانی تیر و کمان با فرستادن ایمیلی شخصی اعلام کرد که من از برگزاری مجمع واقعا ناراحتم و چنین اقدامی کار درستی نبوده است. دبیرکل فدراسیون جهانی در این ایمیل اعلام کرده که منتظر جواب رئیس کمیته ملی المپیک ایران درباره این موضوع است و منتظر است تا برخورد این کمیته را ببیند و اگر اقدامی از سوی کمیته ملی المپیک ایران نشود این موضوع به IOC (کمیته بین المللی المپیک) منعکس خواهد شد.

¤ من در پاسخ به این ایمیل عنوان کردم که این موضوعات را از آقای علی آبادی بپرسید و توضیح دادم که جلسه دوم تدوین اساسنامه روز شنبه اول مهر برگزار شد و من با توجه به این که نمی خواهم تیر و کمان ایران تعلیق شود تلاشم را خواهم کرد. فکر می کنم هنوز راهی برای حل این موضوع وجود داشته باشد. تا پایان هفته جاری جلسه سوم تدوین اساسنامه هم برگزار می شود که در این جلسه اساسنامه جدید نهایی خواهد شد.

¤ زمانی که اساسنامه جدید از سوی فدراسیون جهانی مورد تایید قرار گیرد بلافاصله برای برگزاری مجمع اعلام آمادگی خواهم کرد.

¤ متاسفانه پیش از این نامه هایی از سوی من جعل می شد و با این محتوا که خودم از ریاست فدراسیون کنار رفته ام به فدراسیون جهانی ارسال می شد. حتی این نامه ها را در سایت ها چاپ کردند که به اطلاع من رسید. زمانی که این نامه ها را در سایت ها دیدم موضوع را به دادسرای ویژه کارکنان دولت گزارش دادم و به دنبال آن هستم که کسی که دستور جعل چنین نامه هایی داده است را پیدا کنیم. پلیس فتا کامپیوتر فدراسیون تیر و کمان را در ساختمان امجدیه برده است تا مشخص شود که چه کسی جعل این نامه ها را انجام داده است.