آرشیو سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۹۰
ایران زمین
۱۱

پیگیری جدی ساخت مسکن مهر رباط کریم

رباط کریم - سهیل سعادتمندی با تشکیل هیات مدیره جدید،کار ساخت مسکن مهر شهرستان های بهارستان و رباط کریم باجدیت دنبال می شود.

محمود حدادی رئیس هیات مدیره اتحادیه مسکن مهر شهرستان رباط کریم و بهارستان اعلام کرد: در این خصوص جلسات متعددی با فرمانداری و ادارات مربوطه ازجمله آب، برق، گاز و مخابرات انجام گرفته و موضوع پیگیری می شود.

وی افزود: مشکل این طرح ها تامین منابع مالی اعضای تعاونی ها به علت تغییر اعداد و ارقام است. مثلا در شهر جدید پرند 30 میلیون تومان و در شهرک آبشناسان 20 میلیون تومان است لذا در آورده اعضا تاثیرگذار بوده و در رسانه ها نیز به این تفاوت اشاره نمی شود. چنانچه وام پرداختی به اعضا افزایش یابد یقینا از مشکلات کاسته خواهد شد.حدادی مشکل دیگر طرح مسکن مهر رباط کریم را متراژ و انشعابات دانست و تصریح کرد: در ابتدا چنین بود که اعضا هزینه انشعابات خود را در دو سال پرداخت کنند اما اکنون باید این مبلغ به طور نقدی پرداخت شود که یک میلیون و دویست هزار تومان هزینه انشعابات پارکینگ می شود و قیمت واحد نسبت به شهرستان های دیگر فرقی ندارد و فقط میزان وام دریافتی اعضا متفاوت بوده که در روند صعودی طرح تاثیرگذار است.رئیس هیات مدیره اتحادیه مسکن مهر رباط کریم یادآور شد: پیگیری های جدی در شهرستان، استان و وزارت نیرو نسبت به فاضلاب خروجی انجام گرفته که امیدواریم بزودی تکلیف آن مشخص شود. مشکل دیگری که اتحادیه مسکن مهر این منطقه با آن روبه روست کم بودن منابع مالی است که امیدواریم با مساعدت مسکن و شهرسازی استان این مسئله حل شود.