آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۲۳
شهرستان ها
۱۱

انتقاد امام جمعه کیش از صرف هزینه های کلان تبلیغاتی

کیش- خبرنگار کیهان:

امام جمعه کیش گفت: تبلیغات گسترده از یک موضوع به اسم کار فرهنگی آنهم با هزینه های کلان نه تنها برای جامعه مناسب نیست بلکه ذهنیت های منفی نیز ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: امروز در حالی که در کشور بسیاری از مردم برای مایحتاج و ملزومات زندگی خود و تهیه مسکن با مشکل مواجه هستند چگونه ظرف چند ساعت هزینه های سنگینی به اسم یک کار فرهنگی انجام می شود.

وی تصریح کرد: امروز مطبوعات و رسانه های محلی جزیره کیش فقط تعریف می کنند و از بیان نقاط ضعف و انتقادها و اشکالات در جزیره کیش غافل هستند. درحالی که این رسانه ها باید اشکالات را مطرح کنند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کسانی که می گویند باید کارهایی انجام بدهیم که توجه ها را به سوی کیش جلب کنیم گفت: این طرز فکر اعتقاد درستی نیست صرفه جویی از اموال و سرمایه های ایرانی هم در دولت و هم توسط بخش خصوصی باید انجام بگیرد.

گفتنی است: طی یک سال گذشته مطبوعات و رسانه های محلی کیش با تبلیغات و مطالب غیرواقعی خارج از قوانین و مقررات و آئین نامه های صادره درباره عملکردها و... مورد گلایه و اعتراض مردم و دلسوختگان نظام و انقلاب قرار گرفته اند.