آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۲۳
ورزشی
۹

قهرمان سال 2010 فرنگی جهان برای بازگشت به کشتی لحظه شماری می کند

علی اکبری: می خواهم در 120 کیلو کشتی بگیرم

قهرمان سال 2010 کشتی فرنگی جهان برای به پایان رسیدن دوران محرومیت خود و بازگشت دوباره به تشک کشتی لحظه شماری می کند.

امیر علی اکبری اظهار کرد: نزدیک به چهار ماه است که تمرین های خود را به طور مرتب دنبال می کنم و با آغاز اردوهای تیم ملی نیز ادامه ی تمرین ها را در آن جا پی گیری خواهم کرد. برای بازگشت به میادین کشتی نیز لحظه شماری می کنم.

علی اکبری از تغییر وزن خود به 120 کیلوگرم خبر داد و تصریح کرد: با توجه به این که 30 کیلوگرم به وزنم اضافه شده در این فکر هستم که به آمادگی گذشته خود دست یابم و در حال حاضر نیز از یک آمادگی نسبی برخوردارم.

وی درباره ی شرایط کنونی کشتی فرنگی نیز اظهار کرد: با توجه به این که ایران سه سال قهرمانی جام جهانی را از آن خود کرده و مسابقات 2013 نیز به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، تیم ملی کشتی فرنگی باید در این جام جهانی قهرمان شود.

وی ادامه داد: امیدوارم هرچه سریع تر تکلیف سرمربی و مربیان تیم ملی مشخص شود تا کشتی گیران دوباره به اردوها بازگردند؛ چرا که خارج از اردوهای تیم ملی تمرین کردن دشوار است. علی اکبری با بیان این که المپیک 2012 لندن با تلخی و شیرینی هایی برای وی همراه بوده است بیان کرد: از این جهت که به دلیل محرومیت نتوانستم در المپیک حاضر شوم مقداری اذیت می شدم اما شیرینی سه طلای کسب شده این تلخی را از بین برد.

دارنده ی نشان نقره و طلای جهان در پایان بیان کرد: تلاش می کنم با یک نگاه درست به آینده و با آمادگی کامل به میادین بازگردم.

محرومیت امیر علی اکبری حدود 10 ماه دیگر به پایان می رسد و این کشتی گیر می تواند در مسابقات جهانی سال آینده در مجارستان به عضویت تیم ملی درآید.