آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۰
حوادث
۱۹

مرد رمال برای مردم نسخه خوشبختی می نوشت

مرد رمالی که به بهانه حل مشکلات مردم، برایشان نسخه های خوشبختی می نوشت و به این شیوه از آنها کلاهبرداری می کرد، از سوی ماموران اداره اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ میرعباس صوفی وند، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان درباره دستگیری این رمال کلاهبردار، روز گذشته به خبرنگار ما گفت: چندی پیش زنی با حضور در مرکز پلیس علیه یک مرد رمال به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از این زن معلوم شد وی به دلیل مشکلات خانوادگی ای که داشته به پیشنهاد یکی از دوستانش تصمیم می گیرد به ملاقات یک مرد رمال رفته تا او برایش نسخه های خوشبختی بنویسد و مشکلاتش حل شود.

صوفی وند افزود: در ادامه تحقیق مشخص شد، این زن چند مرتبه در ازای پرداخت پول به رمال نسخه های خوشبختی دریافت کرده، اما هیچ کدام از این نسخه ها در زندگی زن جوان تاثیری نمی کند و وقتی وی به قصد اعتراض به خانه مرد رمال می رود، متوجه می شود او در خانه را باز نمی کند و زنان دیگری هم که رمال از آنها کلاهبرداری کرده، مقابل خانه اش تجمع کرده اند.

دستگیری مرد رمال

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران تحقیقات در این ارتباط را آغاز کردند و با عزیمت به خانه مرد رمال که در حومه شهر بود، به تحقیق از همسایه ها پرداختند و معلوم شد مرد رمال مدتی است که در آنجا فعالیت می کند و افراد بسیاری به خانه اش در رفت و آمد بوده اند. وی افزود: در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه متهم شدند و او پیش از آن که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر شد.

صوفی وند افزود: ماموران در بازرسی از خانه رمال چهل ساله، یک جلد کتاب رمالی، دو برگ حاوی مطالب دستنویس مربوط به فال افراد مراجعه کننده و تعدادی اوراق مربوط به رمالی را کشف و ضبط کردند.

اعتراف مرد رمال

با انتقال متهم به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان، وی بازجویی شد و گفت که از شش سال پیش فعالیت خود را در زمینه رمالی آغاز کرده و با نوشتن نسخه های خوشبختی واهی برای حل مشکلات مشتریانش که اغلب زنان و دختران جوان بوده، آنها را به دام می انداخته است.