آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در زمان مقرر

دبیرکل کمیته ملی المپیک از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ایران در زمان مقرر خبر داد.

افشارزاده در تازه ترین صحبت های خود با اشاره به موضوع اصلاح اساسنامه اظهار داشت: با مشخص شدن نفرات کمیته مشترک فکر نمی کنم بیش از یک ماه این امر به طول کشیده شود. ضمن اینکه هنوز هیچ اساسنامه اصلاح شده ای به جایی ارسال نشده است. وی در پاسخ به این سوال که انتخابات کمیته ملی المپیک چه زمانی برگزار می شود؟ تاکید کرد: این انتخابات در زمان مقرر و حدود دو ماه دیگر برگزار خواهد شد. افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک کاندید می شوید؟ تصریح کرد: خیر برای ریاست کاندیدا نخواهم شد.

بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که چرا از هیات رئیسه باشگاه استقلال استعفا دادید؟ اظهار داشت: احساس کردم شاید نتوانم آنطور که باید و شاید انجام وظیفه کنم. به همین دلیل سعی کردم در جایی که هستم، مثمرثمر باشم.

افشارزاده با بیان اینکه کار کمیته ملی المپیک خیلی سنگین است، ادامه داد: احساس کردم فضا به گونه ای نیست که بخواهم کار کنم. ضمن اینکه باشگاه استقلال رشته های ورزشی دیگری هم ندارد. اصلاح اساسنامه و آیین نامه های جدید، وقت زیادی از ما می گیرد. ضمن اینکه وقتی وظیفه ای برعهده کسی قرار می گیرد باید در آن غرق شود تا بتواند وظیفه خود را به خوبی انجام بدهد.