آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

معاون دانشگاه آزاد خبر داد: جذب اعضای هیئت علمی و بورس تا نیمه دوم آبان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام فراخوان جدید جذب اعضای هیئت علمی و بورس این دانشگاه براساس نیازهای کشور، استان و واحدها و مراکز آموزشی تا نیمه دوم آبان ماه سال جاری خبر داد.

حسین بلندی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد در حاشیه بازدید از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشکده فنی و مهندسی (مجتمع نیایش) واحد تهران مرکزی با بیان این مطلب افزود: این فراخوان از طریق سایت Jazb.iau.ir صورت خواهد گرفت و به دنبال آن دور دوم هیئت های اجرایی جذب در سراسر کشور فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با فعالیت مجدد هیئت ممیزه دانشگاه آزاد، 627 پرونده مورد بررسی قرار گرفته که طی آن بیش از 260 نفر از درجه مربی به استادیاری ارتقا داشته اند، افزود: مرکز امور هیئت علمی، ویژه دانشگاه آزاد اسلامی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است.

بلندی با بیان اینکه جذب و بورس اعضای هیئت علمی براساس طرح جامع آموزشی صورت می گیرد، گفت: در یک طرح پنج ساله، برنامه ریزی برای جذب اعضای هیئت علمی جدید و ارتقای اساتید براساس این طرح صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن فضاهای آموزشی، ابزار و تجهیزات و امکانات مناسب دارای پتانسیل عظیمی است، گفت: اعضای هیئت علمی برای تشریک مساعی ظرفیت های پنهان را باید شناسایی و مورد استفاده قرار دهند.