آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
حوادث
۱۵

درگیری کافه نشین ها در رشت به قتل انجامید

رشت- خبرنگار کیهان:

در نزاع 2 گروه کافه و رستوران نشین در محور خمام به رشت یک جوان 27 ساله به نام آرش کشته شد.

این درگیری زمانی اتفاق افتاد که بهرام دوست آرش در حدود 2 هفته قبل از حادثه در یکی از کافه های سنتی بین راهی بر اثر درگیری با شخصی به نام علیرضا با چاقو مجروح می شود، از این رو بهرام برای انتقام گرفتن منتظر فرصتی مناسب می شود تا اینکه پس از اطلاع از حضور علیرضا با جمعی از دوستانش در یکی از رستوران های بین راهی به جهت تلافی، با آرش و دیگر دوستانش به سمت رستوران مزبور حرکت می کند، غافل از اینکه گروه مقابل آماده تر از آنان هستند.

گفتنی است، آرش و دوستانش در این درگیری با تهاجم سرنشینان خودرو سواری مواجه می شوند که متعاقب این درگیری آرش 27 ساله و یکی از دوستانش توسط خودرو 405 رقیب زیر گرفته می شوند و در همین حین علیرضا نیز با چاقو به قفسه سینه آرش حمله ور شده و پس از ایراد ضربات چاقو به وی، در حالی که مجروح بود متواری می شود.

بنابراین گزارش پلیس در بررسی های خود پس از اطلاع از مرگ آرش در بیمارستان، دستگیری علیرضا را در دستور کار خود قرار می دهد که در همین راستا از مراجعت علیرضا به یکی از درمانگاه های شهرستان بندرانزلی اطلاع یافته و وی را طی عملیاتی ضربتی دستگیر می کنند.

لازم به ذکر است متهم در بازجویی پلیس به جهت تعدد حضور افراد در نزاع سعی داشت خود را از ارتکاب جرم تبرئه کند ولی با دیدن دلایل و مستندات پلیس به ایراد ضربه با چاقو به آرش اعتراف کرد.

پلیس دیگر عاملان درگیری را نیز دستگیر کرده و پرونده همچنان در حال رسیدگی است.