آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
شهرستان ها
۱۱

رزمایش اقتدار نیروی انتظامی در دشتستان برگزار شد

بوشهر-خبرنگارکیهان:

همزمان با هفته ناجا رزمایش اقتدار نیروی انتظامی با حضور استاندار بوشهر، معاونان استاندار، اعضای شورای تامین دشتستان و استقبال گسترده مردم در شهر برازجان برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش اقتدار، توانمندی و هوشیاری پلیس عنوان کرد وگفت: امروز پلیس با توانمندی و اقتدار عملیات رهایی گروگان را به نحو احسن و شایسته و با حضور مردم برازجان انجام داد. سرتیپ حیدر عباس زاده تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان بوشهر وشهرستان دشتستان مصمم هستند با همکاری و همراهی و مشارکت مردم دشتستان امنیت در خورشان مردم دشتستان را فراهم کنند.

وی وضعیت امنیتی، انتظامی و اجتماعی استان بوشهرو شهرستان دشتستان را مطلوب و قابل قبول خواند.

در این مراسم استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: این رزمایش با هدف نشان دادن همبستگی بین ارکان نظامی، انتظامی و قضایی شهرستان دشتستان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: با حضور همه جانبه مردم در حمایت از نیروی انتظامی ما روز به روز شاهد بالارفتن ضریب امنیتی استان بویژه دشتستان خواهیم بود.

رئیس شورای تامین استان بوشهر از این رزمایش به عنوان گوشه ای از اقتدار پلیس برای ایجاد رعب و وحشت در دل مجرمان و احساس امنیت برای مردم یاد کرد و خاطرنشان کرد: حمایت مردم باعث بالارفتن انگیزه نیروی انتظامی و نشان دهنده پیوستگی همیشگی بین این نیرو و مردم است.