آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
اخبار کشور
۱۴

مراسم نکوداشت جانباز سرافراز حاج محمدرضا علیان جاسبی

پاسداشت 40 سال جهاد فرهنگی

روز گذشته با همت ستودنی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، از چهل سال خدمات فرهنگی «محمدرضا علیان جاسبی» مدیر انتشارات «پیام آزادی» تجلیل شد.

علیان جاسبی چهره نام آشنای حوزه نشر و مرشد حقیقی جمع کثیری از جوانان انقلابی است که پا در عرصه فرهنگ گذاشته و در این راه مجاهده می کنند.

مرد خستگی ناپذیری که عمر پربرکتش را صرف ترویج معارف اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی کرد. انتشاراتی که سالیان سال سنگر مبارزه او بود، فهرستی طولانی از افتخارات را در کارنامه خود دارد. ناشر نمونه، خادم قرآن، ناشر نمونه کودکان و نوجوانان در سال های متمادی بخشی از عناوینی است که در کارنامه پیام آزادی و حاج محمدرضا علیان جاسبی ثبت شده است.

در این مراسم که جمع کثیری از اصحاب علم و فرهنگ شرکت کرده بودند، علاوه بر وزیر ارشاد، مسئولان حوزه هنری سازمان تبلیغات، اتحادیه ناشران و کتابفروشان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان دارالقرآن، انجمن اسلامی ناشران و... حضور داشتند.

این چهره سختکوش عالم نشر که به حق باید او را یکی از «خدمتگزاران» و «چهره ماندگار عالم نشر» بدانیم این روزها درگیر بیماری سخت سرطان است و به حرمت همه خدماتی که به فرزندان ایران اسلامی کرده، وظیفه خود می دانیم که از درگاه خداوند متعال شفای عاجل او را مسئلت نماییم.