آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
اخبار کشور
۱۴

فردا در سالروز شهادت امام نهم پیکر 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد آرام می گیرد

همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تشییع و به خاک سپرده می شود.

25 مهر ماه همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) و با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار تهران پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی در این واحد دانشگاهی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح، از انتهای اتوبان شهید ستاری (میدان دانشگاه) تا مقبره الشهدا واحد علوم و تحقیقات تشییع می شود.

ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام متشکل از کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگی، پشتیبانی، اجرایی، فنی و عمرانی و انتظامات برای برگزاری مراسمی باشکوه برای خاکسپاری این شهدای گمنام در واحد علوم و تحقیقات تشکیل و تمامی امور مربوطه را برنامه ریزی و سازماندهی می کند.

به همین مناسبت همچنین مراسمی با عنوان «شب وداع با شهدا»، امروز 24 مهرماه در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) از ساعت 8 شب برای وداع مشتاقان ولایت و شهادت، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با این دو شهید گمنام برگزار می شود.

مراسم شب اول، سوم، هفتم و اربعین خاکسپاری شهدای گمنام نیز در واحد علوم و تحقیقات واقع در شهرک نیروی هوایی برگزار خواهد شد.