آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
اخبار کشور
۱۴

سرلشکر فیروز آبادی: فرمایشات رهبر انقلاب در خراسان شمالی راهبرد و فرمان عملیاتی است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که رهبر معظم انقلاب راه را برای دستگاه های نظارتی و مردم حاضر در صحنه برای نظارت بر کار مسئولان و شناسایی انحرافات و مقابله صحیح با آن را ابلاغ فرمودند.

سرلشکر سیدحسن فیروز آبادی با سپاس از استقبال باشکوه و بی نظیر مردم خراسان شمالی از سفر نورانی و پربرکت رهبر معظم انقلاب به خطه پرنشاط باب الرضا(ع) گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این استان همه تدبیر، راهبرد و فرمان عملیاتی است.

وی افزود: آنچه ایشان در جمع مردم در بجنورد و اسفراین فرمودند، نقشه راه و تدابیر عملیاتی و راهبردهای روشن برای مسئولان کشور و همه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی برای پیشرفت کشور در سال جاری و سال های آینده است. همچنین معظم له راه را برای دستگاه های نظارتی و مردم حاضر در صحنه برای نظارت بر کار مسئولان و شناسایی انحرافات و مقابله صحیح با آن را ابلاغ فرمودند.

فیروزآبادی تصریح کرد: نکته و چراغ روشن دیگری که نایب امام زمان(عج) در این استان روشن فرمودند، کتاب مرجعی بود که در بیاناتشان برای نخبگان، فرهیختگان و فعالان در تحول علوم انسانی باز فرمودند و عناوین زیادی را برای پژوهش و تحقیق و تالیف و کرسی های نظریه پردازی و کرسی های آزاداندیشی گشودند.