آرشیو پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۳۶
حوادث
۱۹

دستگیری زوج سارق در کرج

زن و شوهری که به سرقت از انباری ساختمان های مسکونی و نیمه کاره اقدام می کردند، هنگام سرقت از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این باره گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وجود دو سارق در ساختمان نیمه کاره وی، ماموران کلانتری 29 مشگین دشت برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل مورد نظر، زن و مردی را مشاهده کردند که با در دست داشتن تعدادی وسایل مسروقه، قصد فرار با یک دستگاه موتورسیکلت را دارند.

در این هنگام ماموران به متهمان دستور توقف دادند، ولی مرد متهم بدون توجه به ایست پلیس، در حالی که زن همراهش را در محل جا گذاشته بود، از صحنه متواری شد. با دستگیری زن سارق، واحد گشت پلیس به تعقیب متهم فراری پرداخت و پس از طی مسافتی با مسدود کردن راه سارق موتورسوار، وی را دستگیر و هر دو متهم را به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: زوج متهم در بازجویی ها ضمن معرفی خود به نام های قادر و لیلا، به جرمشان اعتراف کردند. در ارتباط با شیوه و شگرد سرقت ها نیز معلوم شد زن سارق جلوی ساختمان ها نگهبانی می داده و همسرش نیز لوازم و وسایل انبار ساختمان های مسکونی یا نیمه کاره را سرقت می کرد، سپس با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت که با استعلام شماره پلاک آن، مشخص شد سرقتی است از محل سرقت متواری می شدند.

متهمان پس از اعتراف، تحویل مراجع قضایی شدند.