آرشیو پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۷۶۴
فرهنگ و هنر
۳۲

پس از همکاری حسین علیزاده و ژیوان گاسپاریان، موسیقی پاپ هم دست به کار همکاری های بین المللی شد

سیروان/ انریکه

سیروان خسروی آهنگساز و خواننده ایرانی یکی از آهنگ های انریکه ایگلسیاس خواننده اسپانیایی را ریمیکس کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، وب سایت رسمی انریکه ایگلسیاس خواننده و ترانه سرای معروف اسپانیایی در بخش پیام های خوانندگان اعلام کرده یکی از آهنگ های پرفروش این خواننده به همراهی سیروان خسروی ریمیکس شده است.

سیروان خسروی در گفت وگو با خبرآنلاین این همکاری را تایید کرد و گفت: «Stay Here Tonight» نام قطعه ای است که از دو ماه پیش روی آن کار کردیم و دو هفته پیش کار آن به اتمام رسید.

زانیار خسروی برادر او نیز در تنظیم این قطعه و نیما رمضان در نوازندگی این قطعه با او همکاری داشته اند.

انریکه خواننده و ترانه سرای اسپانیایی است که آهنگ هایش هم در آمریکای لاتین و هم در آمریکا محبوبیت دارد.

او فرزند خولیو ایگلسیاس خواننده اسپانیایی است. آلبوم های موسیقی انریکه تاکنون میلیون ها نسخه در سراسر جهان فروش داشته اند. انریکه ایگلسیاس 37 ساله خواننده و ترانه سرای سرشناس اسپانیایی است که از سوپراستارهای موسیقی دنیا و از محبوب ترین هنرمندان عرصه موسیقی آمریکای لاتین محسوب می شود.

وی در سال 2000 قراردادی با مبلغ بی سابقه 48 میلیون دلار با شرکت یونیورسال میوزیک امضا کرد تا آلبوم هایش به زبان های اسپانیولی و انگلیسی منتشر شوند.

آلبوم های پرطرفدار انریکه تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه فروش جهانی داشته اند تا او لقب پرفروش ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی زبان نام بگیرد.

سیروان خسروی از 11 سالگی موسیقی را فرا گرفت و در 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی اصول موسیقی راک را فرا گرفت و در سال های 79 و 80 به عنوان نوازنده کیبورد در کنسرت او حضور داشت. تاکنون دو آلبوم «تو خیال کردی بری» و «ساعت 9» از خسروی منتشر شده است،

این خواننده همچنین دو سال پیش در فیلم «سوت پایان» نیکی کریمی نقشی کوتاه را بازی کرد.

او برادر بزرگ زانیار خسروی است که در کنار او به فعالیت در حوزه موسیقی می پردازد. زانیار نیز سال گذشته در فیلم «برف روی کاج ها» ساخته پیمان معادی نقش کوتاهی را ایفا کرد.