آرشیو پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۷۶۴
استان ها
۲۳

201 هزار مشترک گاز طبیعی در زنجان

دنیای اقتصاد – زنجان: مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اضافه شدن 8 هزار و 738 مشترک جدید به جمع مشترکان گاز طبیعی زنجان در 6 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: با این میزان پذیرش اشتراک، شمار مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان به مرز 200 هزار و 798 مشترک رسیده است.

سعید عسگریان با اعلام اینکه بیش از 233 هزار خانوار شهری و روستایی در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند، افزود: اکنون 1/98 درصد جمعیت شهری و 40 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی خدمات رسانی مطلوب به مشترکان گاز طبیعی را مهم ترین وظایف شرکت گاز استان زنجان دانست و اظهار کرد: با تلاش کارکنان و همکاری و تعامل سازنده مردم و مسوولان استانی و محلی، از ابتدای امسال تاکنون 275 کیلومتر شبکه گذاری در استان انجام شده است که با احتساب این میزان، کل شبکه گازرسانی در استان به 3 هزار و 635 کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه اکنون از 19 شهر استان، 15 شهر بهره مند از نعمت گاز طبیعی است، درباره توسعه گازرسانی به مناطق روستایی استان گفت: در بخش گاز رسانی به روستاها از 939 روستای استان، 177 روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند که 28 مورد آن در 6 ماه امسال به انجام رسیده است.

عسگریان در پایان از برنامه ریزی انجام شده برای بهره مندی همه شهروندان شهری و 70 درصد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال 92 خبر داد.