آرشیو پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۷۶۴
استان ها
۲۳

خودکفایی 80 درصدی پالایشگاه ها در تامین قطعات تا پایان سال 92

اعظم اعظمی

دنیای اقتصاد – مشهد -: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از خودکفایی 80 درصدی پالایشگاه ها در تامین قطعات مورد نیاز خود تا پایان سال 92 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، مهدی جمشیدی دانا در دیدار از قسمت های مختلف پالایشگاه خانگیران با بیان مطلب فوق افزود: راه را برای بروز استعدادهای نخبگان جوان تسهیل کرده ایم و روز به روز شاهد ساخت قطعات مورد نیاز پالایشگاه ها به دست متخصصان حوزه نفت و گاز هستیم.

وی اظهار کرد: در همین زمینه شاهد راه اندازی کمیته خود کفایی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد هستیم و سایر پالایشگاه ها هم باید این مهم را سرلوحه فعالیت های خود قراردهند. این مقام مسوول با بیان اینکه در حال حاضر حدود 30 درصد از اقلام مورد نیاز پالایشگاه ها در داخل ساخته می شود، ادامه داد: طبق برنامه قرار است تا پایان امسال خودکفایی پالایشگاه ها در ساخت و تامین قطعات مورد نیاز به 50 درصد افزایش یابد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: بنابراین برنامه ما در پایان سال 92 خودکفایی 80 درصدی پالایشگاه ها در تامین قطعات مورد نیاز خواهد بود.