آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۰۷
سیاسی
۲

گزیده اخبار

وزیر دادگستری: نامه رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین را از قوه قضائیه پیگیری می کنم

وزیر دادگستری گفت: نامه دکتر احمدی نژاد به رئیس قوه قضائیه برای بازدید از زندان اوین را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنم.

سیدمرتضی بختیاری، روز گذشته در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره نامه دکتر احمدی نژاد به رئیس قوه قضائیه برای بازدید از زندان اوین افزود: پیگیر این نامه از قوه قضائیه می شوم تا نتیجه آن مشخص شود.

جلسه کارشناسی مذاکرات 1+5 ظرف روزهای آینده برگزار می شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره دور جدید مذاکرات با 1+5 اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه یک پای نشست در مذاکرات بوده و چون مواضع ایران، منطقی قوی و خنثی کننده طراحی ها و دروغ پردازی های امریکایی هاست، خبرهای نادرستی به آژانس منتقل می کنند و به دنبال این هستند که از پس این خبرهای نادرست، تصمیم گیری نادرستی را هم رقم بزنند.

بروجردی همچنین گفت که قرار است جلسه کارشناسی ظرف دو روز آینده جهت برنامه ریزی برای مذاکرات برگزار شود.

نماینده پوتین هفته جاری به تهران سفر می کند

میخاییل باگ دانف معاون وزیر خارجه روسیه در امور خاورمیانه و نماینده ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور به دعوت حسین امیرعبداللهیان معاون وزیر امورخارجه ایران به تهران سفر می کند.

به گزارش ایرنا، باگ دانف که قرار است هفته جاری به تهران سفر کند، در این سفر تحولات منطقه و سوریه را با مقامات جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.