آرشیو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۴۳
حوادث
۱۹

مرد سارق اموال تالار را درون سطل زباله قرار داده و به بیرون انتقال می داد

دزد معتاد اموال تالار عروسی را می دزدید

کارگر تالار عروسی که با همدستی یکی از همکاران خود، ظروف و اموال محل کارش را با قرار دادن در سطل های زباله آنجا خارج کرده و می دزدید، دستگیر شد و همدستش نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چند روز پیش صاحب یک تالار عروسی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار علیه یکی از کارگرانش به اتهام سرقت شکایت کرد.

شاکی به بازپرس پرونده گفت: هفته گذشته هنگام بررسی انباری تالارمتوجه شدم، اموالی از قبیل تعدادی مجسمه، ظروف و دستگاه بخار نورپردازی که ده میلیون تومان ارزش داشت به سرقت رفته است. موضوع را با نگهبان هایم در میان گذاشتم و جستجو برای یافتن سارق اموال را آغاز کردیم.

شاکی اضافه کرد: یکی از نگهبان ها با من تماس گرفت و خبرداد، سارق را دستگیر کرده و او یکی از کارگران تالار است.

هنگام بازگشت به محل کارم و گفت و گو با نگهبان تالار متوجه شدم وی ساعاتی پیش یکی از کارگران را دیده که تعدادی ظرف را با قرار دادن در سطل زباله به خارج از تالار منتقل می کند.

در پی این شکایت، پرونده در اختیار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت و متهم در بازجویی اعتراف کرد که اموال شاکی را با همدستی یکی دیگر از کارگران تالار سرقت می کرده است.

اعتراف به دزدی سریالی

متهم با اشاره به نحوه سرقت هایش گفت: معتاد هستم و برای تامین هزینه اعتیادم تصمیم گرفتم اموال تالاری را که در آنجا کار می کنم، سرقت کنم. بنابراین اوایل به تنهایی تعدادی از ظروف را می دزدیدم و ساعات پایانی شب با قرار دادن در سطل های زباله آنها را به خارج از تالار منتقل کرده و متواری می شدم و روزهای بعد آنها را در خیابان می فروختم.

متهم اضافه کرد: این سرقت ها را به طور خرد انجام می دادم تا کسی متوجه ماجرا نشود. از چند ماه پیش با یکی از کارگران تالار همدست شده و اموال را سرقت می کردیم.

وی افزود: قصد داشتیم به مرور زمان و به همین شیوه دیگر اموال با ارزش تالار را سرقت کنیم که نگهبان تالار متوجه شد و دستگیر شدم.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت تا در زمینه سوابق وی تحقیق و دیگر همدست وی نیز دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران انتقال یابد.