آرشیو یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱، شماره ۲۷۷۷
استان ها
۲۳

بهره برداری از چهار طرح عمرانی در کرج

دنیای اقتصاد – کرج – جزا خالدی: با حضور دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی بهره برداری از چهار طرح عمرانی شهری در کرج آغاز شد.

دکتر لاریجانی در این مراسم با اشاره به استعدادها و توانمندی های استان البرز گفت: خوشبختانه امروز استان البرز از نیروهای مستعد در مدیریت و نیز نمایندگان پر تحرک و با مسوولیت های مهم در مجلس برخوردار است که تلاش می کنند استان را توسعه داده و برنامه های آن را محقق سازند.

شهردار کلانشهر کرج نیز در این مراسم در تشریح مختصات تقاطع غیرهمسطح جانبازان که یکی از طرح های بهره برداری شده است، گفت: این تقاطع که با تکیه بر اقدامات کارشناسی و با لحاظ کردن مسائل فنی، طراحی، تدوین و اجرا شده به عنوان برترین پل بتنی کشور در سال 91 معرفی شده است.

آقازاده میزان اعتبار صرف شده برای اجرای تقاطع غیرهمسطح جانبازان را که 948 متر طول دارد و دارای 3 لاین، 14 ستون و 124 شمع است، بالغ بر 35 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به میانگین تردد روزانه این پل که مسیر شرق به غرب کرج را به هم متصل می کند بهره برداری از آن را در کاهش معضلات ترافیکی بسیار موثر دانست.

شهردار کرج گفت: همزمان با بهره برداری از تقاطع غیر همسطح جانبازان بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ایستگاه البرز، پروژه بهسازی آسفالت مسیر ارتباطی کرج به محمد شهر و نیز پروژه فضای سبز هفت هکتاری زیر گذر البرز نیز آغاز شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا قبل از پایان دوره شورای سوم، تعداد دو تقاطع غیرهمسطح دیگر به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 5 تقاطع دیگر نیز شروع شود.

او در عین حال تاکید کرد: شهر کرج حداقل به بیش از 70 تقاطع غیرهمسطح نیاز دارد. وی در پایان از شرکت ارشد سازه توس مجری پروژه و دیگر دست اندرکاران آن تقدیر کرد.