آرشیو دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۰
حوادث
۱۹

سرقت چند ثانیه ای خودرو توسط زن سارق

زن سارقی که در شرق تهران پس از سرقت خودرو درچند ثانیه لوازم داخلی آن را می دزدید و در منطقه ای دیگر از شهر خودرو را رها می کرد، دستگیر شد و به چند فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، ماموران گشت کلانتری 127 نارمک هنگام گشتزنی در شرق تهران به راننده یک دستگاه سواری سفید رنگ که کنار خیابان متوقف بود، مشکوک شده و برای بررسی به آن نزدیک شدند.

ماموران وقتی از راننده مدارک خودرو و هویتی اش را در خواست کردند، او عنوان کرد مدارک نزد همسرش است. در پی این اظهارات، ماموران مشخصات خودرو را از طریق سیستم پلیس استعلام کردند و متوجه شدند خودرو مسروقه است و مدتی پیش از محدوده هفت چنار به سرقت رفته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، راننده که شیوا نام داشت بازداشت و به کلانتری منتقل شد که در تحقیقات عنوان کرد خودرو را همسرش به نام او خریده است و اطلاعی از مسروقه بودن آن ندارد و امروز نیز برای انجام کاری با خودرو به آن محل آمده است. با اظهارات ضد و نقیض و اضطراب متهم، وسایل همراه وی نیز بازرسی شد که طی آن دو عدد پنل خودرو، یک کارت عابر بانک با مشخصات فردی دیگر، یک قبضه چاقو و تعدادی مدارک و اسناد مسروقه کشف و ضبط شد. با کشف اقلام مزبور، متهم لب به اعتراف گشوده و گفت که مدتی است به خاطر تامین هزینه زندگی اش دست به سرقت خودرو و لوازم داخلی آن می زند. با اعتراف وی، بازرسی دقیق از داخل خودروی مسروقه آغاز شد و طی آن یک دستگاه ضبط خودرو، دو گوشی تلفن همراه، یک تیغه کارد بزرگ آشپزخانه، چند سیخ سرکج مخصوص سرقت و چند عدد سیمکارت تلفن همراه کشف و ضبط شد که همراه متهم تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.