آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۱
حوادث
۱۹

سارقان مسلح طلافروشی به کوه زدند

سارقان مسلح یک طلافروشی در بخش میرجاوه شهرستان زاهدان از سوی پلیس آگاهی شهرستان دلگان در سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، دهم آبان امسال سه فرد مسلح در حالی که نقاب به صورت داشتند از یک مغازه طلافروشی در بخش میرجاوه دو کیلو و 800 گرم طلاسرقت کرده و با استفاده از دو دستگاه خودرو از محل متواری شدند.

در پی اعلام این سرقت مسلحانه و حضور ماموران در محل، دستگیری سارقان مسلح در دستور کار قرار گرفت و با همکاری یگان های عملیاتی و پلیس آگاهی استان، چند ساعت بعد سارقان مسلح در یکی از روستاهای بخش میرجاوه شهرستان زاهدان شناسایی شدند. با شناسایی دزدهای مسلح، سارقان که عرصه را بر خود تنگ می دیدند با رها کردن خودروی مسروقه، با استفاده از موتورسیکلت به کوه های اطراف منطقه متواری شدند.

با فرار متهمان، ماموران انتظامی و یگان های عملیاتی با پاکسازی محل هایی که احتمال مخفی شدن سارقان وجود داشت، موفق شدند یکی دیگر از خودروهای سارقان را شناسایی و یک مظنون را در این ارتباط دستگیر کنند.

سرهنگ محسن عطار، رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در ارتباط با دستگیری سارقان گفت: در ادامه و با محاصره منطقه، سه سارق مسلح پس از 48 ساعت فرار در حالی که قصد داشتند با یک دستگاه خودروی پژو وارد شهرستان دلگان شوند، شناسایی و در یک عملیات دستگیر شدند. وی افزود: از این سه سارق مسلح که میلاد، محمد و آرمان نام دارند مقادیری از طلاهای مسروقه کشف و با حضور مالباخته تمامی طلاهای سرقتی شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان عنوان کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان و تحقیق از آنها مشخص شد سارقان قصد داشتند مقادیری از طلاهای سرقتی را به یکی از استان های شرقی کشور برای فروش انتقال دهند و سایر طلاهای سرقتی نیز در اختیار دو همدست دیگر آنان که در شهرستان خاش مخفی شده اند، قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دو سارق دیگر و کشف سلاح به کار رفته در این سرقت ادامه دارد و دو همدست فراری این سارقان نیز بزودی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.