آرشیو دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

فرخ نعمتی اورژانسی شد

فرخ نعمتی این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی «ستاره حیات» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی است. او در این سریال نقش تیموری را بازی می کند.

فرخ نعمتی درباره بازی در سریال «ستاره حیات» به جام جم گفت: داستان این سریال درباره فعالیت های اورژانس است. به نظرم فیلمنامه این سریال تلویزیونی خیلی تخصصی نوشته شده و فعالیت های اورژانس را در قالب قصه های خانوادگی به تصویر می کشد.وی در ادامه افزود: به همین دلیل وقتی فیلمنامه را خواندم از قصه لذت بردم و بعد از صحبت با کارگردان، بازی در این سریال را پذیرفتم. در سریال «ستاره حیات» نقش تیموری را بازی می کنم که بعد از چند سال برای دیدن اعضای خانواده اش به ایران برگشته است. نعمتی ادامه داد: این سریال سه قصه فرعی مهم دارد که من هم در یکی از این قصه های فرعی بازی می کنم.

وی درباره معیارهایش برای پذیرفتن این نقش گفت: به طور کلی چند عامل باعث می شود تا نقشی را بپذیرم. در ابتدا فیلمنامه باید قوام و انسجام لازم را داشته باشد. بعد از فیلمنامه حضور کارگردان، تهیه کننده و بازیگران حرفه ای خیلی موثر است. وقتی مجموع همه این عوامل هماهنگ باشد، می توان نقش را پذیرفت.بازیگر سریال «ولایت عشق» افزود: من اصلاگزیده کار نیستم، حتی برخی مواقع هم پیش آمده نقشی را خیلی دوست نداشته ام، اما اجرای آن را قبول کردم تا حرف و حدیث پیش نیاید. تصویربرداری یک سریال چند ماه طول می کشد، اما چون پخش سریال ها، شبانه شده است، نمایش آن زود تمام می شود، به همین دلیل برخی فکر می کنند که من بازیگر گزیده کاری هستم.

فرخ نعمتی با بازی در سریال «ولایت عشق» و نقش امام رضا(ع) بین عموم مردم به شهرت رسید. از دیگر سریال های او می توان به خانه سبز، مدار صفردرجه، سال های مشروطه و... اشاره کرد.