آرشیو پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۲۷
حوادث امروز
۲۰

شوک مجازی

انتقام نامزد شکست خورده یک دختر در اینترنت

نامزد سابق دختر خوزستانی،عکس هایش را در اینترنت منتشر کرد و به آبروریزی پرداخت. سرگرد «شعبان» رئیس پلیس فتای خوزستان در این خصوص گفت: با شکایت زنی مبنی بر این که یک ناشناس با نام و نام خانوادگی وی در یکی از صفحات اجتماعی صفحه ای ایجاد کرده و عکس های خصوصی و خانوادگی وی را در این صفحه منتشر کرده است و این امر موجب هتک حیثیت و بروز مشکلات خانوادگی برای وی شده ماموران اقدامات خود را آغاز کردند. وی عنوان کرد: بنابر تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته نامزد سابق این زن شناسایی شد. وی گفت: حدود 2 سال گذشته با زن جوانی نامزد بوده و به دلیل اختلافات از هم جدا شده اند و وی برای انتقام گیری از این زن عکس هایش را در اینترنت پخش کرده است.

آزارهای اینترنتی زن همسایه

زن همسایه که دراینترنت به آزار زن آشنا دست زده بود دستگیر شد. به گزارش پلیس فتا پیرو شکایت زنی مبنی بر این که فردی ناشناس اقدام به طراحی صفحاتی دراینترنت با مشخصات وی کرده و تلفن خانه و همراهش را به همراه تعدادی عکس مبتذل دراین صفحه قرار داده است پلیس در ابتدا سایت مزبور را مورد بازبینی قرار داد. سپس بنابر تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته زن همسایه شناسایی و دستگیر شد و به این اقدام اعتراف کرد.

پاپوش اینترنتی کارمند ناراضی دانشگاه

کارمند ناراضی دانشگاه که با انتشارا کاذیب موجب آبروریزی برای همکاران خود شده بود، دستگیر شد. سرهنگ «رستمی» رئیس پلیس فتای مازندران در این خصوص با شکایت یکی از دانشگاه ها مبنی بر انتشار اکاذیب علیه کارکنان بخش مدیریت این دانشگاه در اینترنت، ماموران این یگان اقدامات خود را آغاز کردند. وی عنوان کرد: بنابر تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته مجرم که ازکارکنان آن دانشگاه بود دستگیر شد. وی اعتراف کرد و دلیل خود را نارضایتی و فشارهای روحی و روانی محل کار خود عنوان کرد.