آرشیو شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۵۹
حوادث
۱۱

به یاد شهدای شهرری مزار شهدای بهشت زهرا(س) گلباران شد

به یاد 2730 شهید شهرری با حضور مدیران شهری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 20 مزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، عظیم بابایی شهردار منطقه 20 در مراسم غبارروبی مزار شهدای

بهشت زهرا(س) در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران شهرری با اشاره به اینکه عزت و سربلندی اسلام و انقلاب به حرمت خون های پاک و مطهر شهداست خاطر نشان کرد: برپایی مراسم معنوی که به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا انجام می شود براساس ضرورت آگاهی نسل امروز از رشادت ها و ایثارگری های شهدای دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: حضور خانواده شهدا و ایثارگران آثار معنوی را به دنبال دارد که امروز ما نیازمند این معنویت هستیم.

حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز در ادامه همکاری و تعامل بنیاد شهید و شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای سومین بار است که خانواده های شهدای شهرری در آرامگاه 30 هزار شهید به خون خفته بهشت زهرا(س) برای غبارروبی و عطرافشانی حاضر می شوند.

نصراله افزود: در طلیعه ماه محرم از شهدای گرانقدر می خواهیم که به ما اجازه ورود به این ماه عزیز و توفیق متنعم شدن از این سفره را به ما بدهند.

این مراسم که با حضور شهردار منطقه، قائم مقام، معاونین، شهرداران نواحی و مدیران شهرداری منطقه 20، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و 800 نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) برگزار شد با عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا پایان یافت.