آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱، شماره ۷۷۰۲
اجتماعی
۱۸

پیام مردم

تهران- یک شهروند: با توجه به اینکه در شرف بازنشستگی هستم، با قسمت مربوطه وزارت کار و در ارتباط با طبقه بندی مشاغل تماس گرفتم که اظهار داشتند در صورت بازنشستگی بعد از مدت یک سال از موعد مقرر طبقه بندی مشاغل شما اجرا می شود و ما به التفاوت آن پرداخت خواهد شد. بنابر مثل معروف «نوشدارو بعد از مرگ سهراب» بعد از بازنشستگی، طبقه بندی مشاغل و پرداخت ما به التفاوت به چه درد ما می خورد؟!

تهران- یک شهروند: حدود سه ماه پیش یک دستگاه گیرنده دیجیتال مارشال خریداری کردم اما دستگاه مشکل داشت. برای تعمیر دستگاه را به نمایندگی مارشال بردم اما هنوز پس از سه ماه به بهانه هایی نظیر نرسیدن قطعه از چین و... ما را بلاتکلیف گذاشته اند. تقاضای رسیدگی داریم.

تلفن به خط ارتباطی: از مسئولین رسانه ملی به خاطر راه اندازی شبکه سلامت تشکر می کنم. ان شاءالله این شبکه با اطلاع رسانی کامل به هموطنان آنها را در مقابل بسیاری از مسائل بهداشتی آگاه نماید.

شهرضا- یک شهروند: با وجود تاهل و داشتن دو فرزند، سرباز هستم. پدرم فوت کرده و مادر پیر و بیمارم با من زندگی می کند. با این مشکلات گرانی نمی دانم چه کنم؟ از مسئولین تقاضا دارم به وضعیت امثال ما رسیدگی کنند.

تلفن به خط ارتباطی: از دولت می خواهم نسبت به افزایش حقوق کارگران و کارمندان اقدام نماید. چه کسی می تواند با حقوق 388 هزار تومان آن هم با این شرایط اقتصادی زندگی کند؟

حسن آباد فشافویه- یک شهروند: خیابان مصلادر حسن آباد فشافویه شب ها به دلیل نبود روشنایی تاریک است و رفت و آمد برای اهالی بویژه زنان بسیار سخت است. خواستار تامین روشنایی این خیابان هستیم.