آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱، شماره ۷۷۰۲
صفحه آخر
۲۰

رئیس سازمان اوقاف: احیای وقف مستلزم روحیه حسینی است

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید با روحیه حسینی، جهادی و انقلابی در مسیر احیای سنت حسنه وقف حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی افزود: اوقاف به نام امام حسین (ع) است و نباید با حساب های مادی به سراغ احیای وقف برویم بلکه با روحیه حسینی، جهادی و انقلابی باید حرکت کنیم و حضور افراد متدین انقلابی برای پیشبرد امور لازم است.

رئیس سازمان اوقاف تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) آثار زیادی در طول تاریخ داشته و انقلاب اسلامی از آثار آن است. امام خمینی(ره) هم فرمودند: «نهضت ما حسینی است».وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام، جنگ 8 ساله را بر ایران تحمیل کردند و رزمندگان اسلام با پیروی از امام حسین (ع) عملیات های موفقیت آمیزی را انجام دادند و توانستند دشمن را شکست بدهند و این پیروزی با ایمان و توکل میسر شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی تصریح کرد: مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان، سرنگونی 4 مهره آمریکا در منطقه و مقاومت 8 روزه غزه همه از نتایج قیام امام حسین (ع) است و در مقاومت 8 روزه غزه، گنبد آهنین اسرائیل شکسته شد و هیمنه پوشالی آن از بین رفت.