آرشیو یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱، شماره ۵۲۴۵
بخشش
۱۴

چند تمرین کمتر غذاخوردن

خوردن غذا در هر وعده، میزان کالری بالایی را وارد بدن می سازد اگر این میزان کالری بیش از حد باشد افراد به چاقی و اضافه وزن مبتلامی شوند، از این رو راه هایی وجود دارد که با رعایت آن می توان به تناسب اندام رسید و رژیم های غذایی سخت را کنار گذاشت. توجه به میزان و اندازه های موادغذایی بهترین روش برای کاهش وزن به حساب می آید.

برش های کوچک

فکر برش دادن کالری ها سخت است. بهترین روش استفاده از کارد و چنگال است و این وسیله را انتخاب کنید چون در خدمت شما هستند. می توانید با استفاده از کارد و چنگال با برش های ریز گام های هوشمندانه ای را برای کمتر خوردن غذا بردارید و بعد از پایان غذا احساس کنید در هر وعده غذایی، وعده ای کامل را میل کرده اید.

بشقاب های طرح دار

انتخاب بشقاب های طرح دار که درون آن با اشکال هندسی طراحی شده است یکی دیگر از روش هایی است که اندازه مصرف موادغذایی را تعیین می کند. این نوع بشقاب ها باید در ابعاد و سایزهای بزرگ باشند و فرد در این حالت تصور می کند که موادغذایی کمی در خدمت او قرار دارد از این رو سعی می کند در محدوده رنگ آمیزی غذا ریخته و خارج از خطوط غذا قرار ندهد. این راه برای اینکه به خوردن غذا کمتر ترغیب شوید راه حل مناسبی به نظر می رسد.

چنگال بزرگتر

با انتخاب چنگال های بزرگ برای صرف غذا گام بعدی را برای رسیدن به وزنی ایده آل برداشته اید. زیرا غذا در بشقاب سریع تر تمام می شود.

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ در رومیزی و ظرف های یک رنگ و مشابه در مطالعه ای که به تازگی در مجله تحقیقات مصرف کننده منتشر شده است نشان داد که استفاده از این روش به فرد کمک می کند تا کمتر غذا بخورد و کالری مصرفی بیش از 20درصد کاهش پیدا می کند و شما می توانید با فریب دادن مغز به آنچه که خواسته اید برسید