آرشیو چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۹۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

پل عابر خیابان کریم خان، برقی شود

نصیری از اهواز: خوب است مسئولان در مورد وضع استخدامی ما حق التدریسان شاغل در آموزش و پرورش نیز اقدامی عاجل انجام دهند.

انصاری از اصفهان: برای فک پلاک خودروی فروخته شده خود اعلام کردند که باید با شرکت سازنده خودرو تسویه حساب کنیم. بعد از گرفتن نامه از شرکت مورد نظر، اعلام کردند که ما کاری با آن شرکت نداریم و به همین خاطر اکنون چند وقتی است که ما اسیر این کاغذ بازی و اختلافات بین اداره راهور و شرکت سازنده خودرو هستیم. از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

یک شهروند از کرج: از پرسنل و تکنیسین های اورژانس کرج هستیم که هنوز تبدیل وضعیت کاری نشده ایم. از مسئولان ذی ربط می خواهیم در این زمینه چاره ای بیندیشند.

صالحی از تهران: از مسئولان شهرداری می خواهیم نسبت به برقی کردن پله های پل عابر پیاده ای که در خیابان کریم خان نبش خیابان خردمند روبه روی داروخانه 13 آبان قرار دارد، اقدام کنند؛ چرا که روزانه تعداد زیادی از مردم و بخصوص سالمندان از آن برای گرفتن دارو و نیز عبور از خیابان استفاده می کنند.

دیناری از صحنه: دو سالی که مردم یارانه می​گیرند ولی به من یارانه پرداخت نکرده اند. چرا؟

جوابیه:در پی درج پیامی در هشتم آذرماه تحت عنوان «افت فشار آب در شهرک آزادی» روابط عمومی و امور بین الملل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: افت فشار در این شهرک عمدتا مربوط به خیابان های تیر1 و تیر5 است که بیشتر ساختمان های آن 12واحدی و فاقد مخزن هوایی است. لازم به ذکر است بر اساس تعهد اخذ شده از مالکان بالای چهار واحد، آنها ملزم به استفاده از مخزن هوایی شده اند.