آرشیو دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱، شماره ۵۲۶۴
صفحه آخر
۲۸

پرکارترین ستاره های فجر سی و یکم

سی و یکمین جشنواره فیلم فجر آثاری را به نمایش خواهد گذاشت که برخی از بازیگران این فیلمها در دوره های گذشته نیز از بازیگران پرکار جشنواره بودهاند. گزارشی که میخوانید بررسی فعالیت بازیگران این دوره در کنار جشنواره های پیشین است.

از میان بازیگران زن، مریلازارعی با 4 فیلم بیشترین فیلم را در لیست ارائه شده به جشنواره فجر امسال دارد. مهناز افشار، شیرین یزدانبخش، روناک یونسی، شقایق فراهانی و بهنوش بختیاری هر کدام با سه فیلم در رده بعدی حضور قرار دارند.

اکبر عبدی پرکار اما همچنان متفاوت

از میان مردان بازیگر، اکبر عبدی با حضور در 4 فیلم «رسوایی»، «داستان عوضی»، «عملیات مهدکودک» و «جابه جا» باز هم حضوری پررنگ و متفاوت در جشنواره فجر امسال خواهد داشت. خصوصا بازی در دو نقش متفاوت در دو فیلم اول شاید از نکات جذاب و جالب بازیگری در جشنواره امسال باشند. عبدی که سال گذشته با بازی در نقش یک زن در فیلم «خوابم میاد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل را از آن خود کرد، پیش از آن در سال 1368 برای بازی در فیلم «مادر» برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل شده بود.

صابر ابر، بازیگر جوان سینمای ایران، این بار با حضور در 4 فیلم مطرح جشنواره بخت بالایی برای درخشیدن دارد. همایون ارشادی و محمدرضا داوودنژاد هم هر کدام با 4 فیلم از پرکارترین مردان جشنواره فجر امسال برای بازی در نقشهای غیراصلی هستند.