آرشیو دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۶۰۱
حوادث
۱۹

جنایت پس از سوءظن

قاتلی که به دلیل سوءظن، زن و شوهری را با سلاح به قتل رسانده بود، در شهرستان سیب و سوران سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اوایل آبان امسال ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان سیب و سوران سیستان و بلوچستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از کشف دو جنازه حوالی روستای مرگوک شهرستان اطلاع یافتند و برای بررسی موضوع به محل اعزام و متوجه شدند یک زن و مرد با سلاح به قتل رسیده اند.

سرهنگ رضا زینلی، فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: به دنبال ارجاع پرونده این قتل ها به پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران، ماموران اداره آگاهی این شهرستان مسئول رسیدگی به این جنایت شدند.

وی افزود: پس از دو ماه ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده، فردی به نام عبدالرشید س را به عنوان تنها مظنون این جنایت در یکی از روستاهای محل جنایت شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از کسب دستور مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه این متهم را در یک مغازه عکاسی دستگیر کردند که وی با توجه به کشف مدارک و شواهد به جای مانده در صحنه جنایت، راز این جنایت هولناک را برملاکرد.

این قاتل در اعترافات خود گفت: روز حادثه هنگام برداشتن سلاح شکاری خودم در مخروبه ای کنار محل قتل، با این دو مقتول مواجه شدم و از آنجا که گمان سوء نسبت به ارتباط آنان داشتم، با سلاح شکاری هر دو نفر را به قتل رساندم.

سرهنگ زینلی گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد این دو مقتول با هم زن و شوهر بودند و این قاتل با سوءظن خود دست به این جنایت هولناک زده است.