آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۰
ورزش
۱۵
سوژه

رییس سازمان لیگ استعفا نمی دهد

غلامرضا بهروان که بعد از بازگشت کفاشیان به ایران، با رییس فدراسیون فوتبال جلسه یی را برگزار کرد، درباره اینکه آیا در این نشست کفاشیان با وی درباره کناره گیری یا استعفایش از ریاست سازمان لیگ صحبت کرد؟گفت: روز سه شنبه حدود 20 دقیقه با کفاشیان جلسه داشتم و در این نشست درباره مسائل مختلفی که طی 10 روز گذشته اتفاق افتاده بود، به صورت کلی صحبت کردم اما وی صحبتی از کناره گیری یا استعفای من نکرد.

او درباره مطالب مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه تعداد تیم های سقوط کننده در این فصل 5/4 تیم نخواهد بود و مثل سال های پیش دو تیم به دسته اول سقوط می کنند، گفت: طبق آنچه مصوب شده، قطعا در پایان دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر 4 یا 5 تیم سقوط می کنند. مطمئن باشید اگر در این مورد لابی هم صورت گیرد، راه به جایی نخواهد برد.

رییس سازمان لیگ درباره اینکه اختلافات به وجود آمده بین باشگاه گهر دورود و صداوسیمای استان لرستان مبنی بر اینکه این باشگاه باید برای پخش بازی ها از شبکه استانی، مبالغی را پرداخت کند، گفت: طبق توافق فدراسیون فوتبال با سازمان صداوسیما، شبکه ‎های استانی حق دریافت مبالغ مالی برای پخش مسابقات لیگ برتر را ندارند. در مقابل هم باشگاه ها حق ندارند به درخواست بعضی از این شبکه ها پاسخ مثبت دهند.