آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۰
جامعه
۱۳

میز خبر

وحید موسی زاده، مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان از راه اندازی کاروان های ویژه راهیان نور برای جوانان کشور خبر داد و گفت: دستورالعمل راه اندازی کاروان راهیان نور برای جوانان کشور، به تمامی مدیران استانی ابلاغ شده است و از ماه آینده کاروان راهیان نور ویژه جوانان کشور برگزار می شود.

فرشته اسدزاده، مدیر کل امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از افزایش دو و سه برابری طلاق در دو شهرستان این استان خبر داد و گفت: آمار طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی در استان زیاد و در یکی از شهرستان ها معضل اعتیاد یکی از عوامل اصلی طلاق در پنج سال اول زندگی است.

انجمن حمایت از حیوانات اعلام کرد: طبق برگه احضار ارسالی از طرف دادگستری استان اصفهان برای انجمن حمایت از حیوانات، جلسه دادگاه «ح. ا» متهم اصلی کشتار و سلاخی سه قلاده خرس در بخش ونک شهرستان سمیرم، 25 دی ماه برگزار خواهد شد.

حسن بیادی، نایب رییس شورای شهر تهران گفت: به دنبال تشکیل جلسه با رییس جمهور هستیم اما زمانی برای آن تعیین نشده است. این مساله به این معنا نیست که جلسه یی با رییس جمهور برگزار خواهد شد و زمانی برای آن نیز تعیین نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ارائه یک واحد درسی با عنوان ارزش های دفاع مقدس در دانشگاه به دانشجویان تاکید کرد: ورود از راه امور فرهنگی و تبیین فرهنگ شهادت بسیار در جامعه تاثیرگذار است. این واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود اما باید جذابیت آن را به حدی برسانیم که مورد استقبال دانشجویان قرار گیرد.