آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۰
ورزش
۱۵

خولیو ولاسکو: مسی پیغام مهمی به سایر ورزشکاران داد

من هم از طریق روزنامه ها خبرهایی را خواندم که کمی برایم عجیب بود، برخی از دوستانم هم می گفتند که شرایط اقتصادی در ایران کمی نامناسب است، اما کسی به من نگفت که به ایران نیایم. با وجودی که دوستانم می گفتند مشکلات ارزی در ایران زیاد است اما با مسوولان فدراسیون صحبت کردم و متوجه شدم که این مشکلات قابل حل است.

از چند تیم باشگاهی و ملی پیشنهادهایی داشتم، اما دوست ندارم درباره آنها صحبت کنم، چون ممکن است سوءتفاهم هایی به وجود آید. مثل همیشه پیشنهادها را شنیدم و به آنها فکر کردم، اما از نظر من اولویت با تیم ملی ایران بود.

ما نخستین سال است که در لیگ جهانی حاضر می شویم و پیش از این هیچ تجربه یی نداشتیم. این موضوع که امسال و سال آینده حضور ما در این مسابقات قطعی است، بسیار حائز اهمیت است و می توانیم بابرنامه تر به مصاف حریف مان برویم. در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم، اما از این موضوع بسیار خوشحال هستم، چرا که همیشه می گفتم برای پیشرفت باید با تیم های خوب دنیا بازی کنیم و لیگ جهانی بهترین فرصت برای ما است.

از این موضوع بسیار خوشحال هستم و امیدوارم تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی به مقام قهرمانی برسد. آرژانتین و برزیل کشورهای همسایه هستند و رابطه بسیار خوبی با هم دارند، اما ما با برزیل به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورهای منطقه امریکای جنوبی مشکلات کوچکی هم با هم داریم. پیروزی برابر برزیل نهایت آرزوی آرژانتینی ها است. همچنین مسی پیغام بسیار مهمی به سایر ورزشکاران داد و آن هم این بود که بسیار ساده و بدون غرور جایزه اش را دریافت کرد و قطعا این موضوع پیام بسیار مهمی برای سایر ورزشکاران خواهد بود.