آرشیو یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۸۳۸
بازار دیجیتال
۲۵
از آن سو

آغاز عرضه محدود آفیس 2013

همکاران سیستم- شرکت مایکروسافت عرضه نسخه جدید بسته نرم افزاری آفیس خود را که به آفیس 2013 معروف است، شروع کرده است.

شرکت مایکروسافت به کارکنان برخی شرکت ها و موسسات آموزشی اجازه داده است تا نسخه جدید این بسته نرم افزاری را خریداری کنند. کارکنان این شرکت ها و موسسات می توانند به ازای پرداخت 95/9 دلار بسته نرم افزاری آفیس 2013 را خریداری کنند.

بر اساس این گزارش، کارکنان این شرکت ها و سازمان ها می توانند آفیس 2013 را از طریق یکی از طرح های مایکروسافت که به برنامه کاربری های خانگی (HUP) معروف شده است، خریداری کنند.

این کارکنان به ازای پرداخت 95/9 دلار می توانند از نرم افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک، وان نوت، اکسس، پابلیشر، اینفوپث و لینک که در آفیس 2013 عرضه شده است، استفاده کنند.

برنامه کاربری های خانگی یکی از طرح های مایکروسافت برای فروش نرم افزار به شرکت ها و سازمان هایی است که قصد دارند محصولات مایکروسافت را به صورت عمده خریداری کنند. این طرح به کارکنان شرکت ها و سازمان ها اجازه می دهد آخرین نسخه از نرم افزارهای آفیس را برای استفاده روی رایانه های خانگی خود به قیمت کمی دانلود کنند.

شرکت مایکروسافت در حال حاضر نسخه ای از آفیس 2013 را در اختیار این کاربران قرار داده که به پروفشنال پلاس معروف

شده است.

شرکت مایکروسافت هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده از چه زمانی قصد دارد آفیس 2013 را به صورت گسترده وارد بازار کند، اما این شرکت معمولازمانی محصولات جدید خود را از طریق برنامه HUP به فروش می گذارد که این محصولات برای عرضه نهایی آماده باشد.

به همین دلیل پیش بینی می شود نسخه جدید آفیس در عرض چند هفته آینده روانه بازار شود.