آرشیو یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۸۳۸
استان ها
۲۳

راه اندازی سامانه پیامکی گازبهای مشترکان در خراسان جنوبی

محمد قربانی

دنیای اقتصاد - بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی گازبهای مشترکان گاز طبیعی در خراسان جنوبی راه اندازی شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، حسن افتخاری اظهار کرد: این سامانه به منظور استقرار دولت الکترونیک و استمرار خدمات الکترونیکی و غیرحضوری ایجاد شده است.

وی در تشریح عملکرد این سامانه افزود: مشترکان گاز طبیعی در استان می توانند برای دریافت قبض المثنی و اطلاع از میزان گازبهای خود، شناسه اشتراک 15 رقمی خود را به صورت شماره اشتراک 15 رقمیB به شماره 30007657 ارسال کنند. مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: پس از دریافت پیامک و پردازش اطلاعات پیامکی با مضمون شناسه قبض، شناسه پرداخت، مبلغ و مهلت پرداخت را دریافت می کنند که اطلاعات آخرین قبض مشترک را در اختیار آنها قرار می دهد.

افتخاری در ارتباط با این سامانه پیامکی تصریح کرد: از مهم ترین مزایای این سامانه امکان دریافت اطلاعات قبوض و قبض المثنی بدون مراجعه به ادارات گاز و تنها از طریق ارسال پیامک است.

وی امکان اطلاع از میزان گازبها و مهلت پرداخت قبض مشترک در هنگام مسافرت یا عدم حضور به مدت طولانی مدت در منزل را از دیگر مزایای این سامانه عنوان کرد.

افتخاری همچنین از امکان مشاهده قبوض گاز مشترکان گاز طبیعی از طریق وب سایت شرکت گاز استان خراسان جنوبی به آدرس WWW.NIGC - SKGC.IR نیز خبر داد.