آرشیو یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۷
حادثه
۱۴

کوتاه از حوادث

6 کشته در یک تصادف

فارس| سرهنگ رضا اسفندیاری، معاون عملیات پلیس راه کشور از کشته شدن شش نفر از هموطنان مان در روز گذشته به واسطه تصادف یک دستگاه پژو و یک دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: در ساعت 11:30 در کیلومتر 51 محور خاش سراوان یک دستگاه اتوبوس پژو 405 با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرد که در اثر آن شش نفر از سرنشینان پژو 405 فوت کردند. سرهنگ اسفندیاری علت این حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو 405 در جاده دو طرفه اعلام کرد.

انحراف به چپ کامیون قربانی گرفت

پلیس| در یکی از محورهای مواصلاتی استان همدان در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. کارشناس پلیس راه، علت تامه تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده خودروی پژو آردی اعلام کرد.

دستگیری دزد دوربین های ضد سرقت

فارس| هوشنگ پوررضاقلی، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان روز گذشته از دستگیری سارقی که دوربین های ضدسرقت را می دزدید خبر داد و گفت: در پی سرقت تعدادی از دوربین های مداربسته در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری 18 سرآسیاب شهر کرمان موفق شدند سارق این دوربین ها را شناسایی و دستگیر کنند. پوررضاقلی بیان داشت: این سارق 44 ساله که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد تاکنون به 11 فقره سرقت دوربین های ضدسرقت و مدار بسته موسسات مالی و اعتباری و مغازه ها اعتراف کرده و علت دزدی را تامین پول مورد نیاز برای خرید مواد مخدر مصرفی عنوان کرده و همچنین در بازرسی از منزل این متهم تعدادی دوربین سرقت شده کشف شد.