آرشیو چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۴
حوادث
۱۹

قتل در دادگاه

3 نگهبان زندان در آنکارا کشته شدند

پلیس ترکیه از کشته شدن سه نگهبان زندان این کشور در آنکارا خبر داد. این سه نگهبان در جریان تیراندازی و به دست یکی دیگر از نگهبانان زندان آنکارا کشته شدند که پلیس فرد مهاجم را بازداشت کرده است. در این تیراندازی یک نفر نیز زخمی شده است. در این گزارش به علت تیراندازی اشاره ای نشده است./ واحد مرکزی خبر

قتل در دادگاه

یک تبعه کانادایی در فیلیپین که به علت اختلاف با همسایگانش به دادگاه احضار شد، هنگام دادرسی با شلیک گلوله یک نفر را به قتل رساند و خودکشی کرد.

رئیس پلیس شهر سیبو در فیلیپین گفت جان پاپ شصت و شش ساله به اتهام شرارت و اذیت و آزار به دادگاه احضار شد. وی پنهانی دو سلاح با خود به دادگاه برد.

او ابتدا شاکی خود را که یک پزشک بود، با گلوله کشت و سپس به سوی وکیل او تیراندازی کرد. حادثه تیراندازی ده دقیقه به طول انجامید. ضارب پس از تیراندازی به طبقه دوم دادگاه رفت و با شلیک گلوله، دادستان دیگری را مجروح کرد. سپس به دنبال فرد دیگری به طبقه اول رفت اما او را پیدا نکرد. متهم هنگام خروج با دو پلیس برخورد کرد که با شلیک دو گلوله پلیس زخمی شد. در این هنگام او به شقیقه خود تیراندازی کرد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

همسایگان ضارب خواستار اخراج وی از فیلیپین شده بودند./ واحد مرکزی خبر

برخورد خونین 2 قطار مسافربری در پرتغال

بر اثر برخورد دو قطارمسافربری در مرکز پرتغال، 15 مسافر مجروح شدند. بنابر اعلام مقامات داخلی پرتغال، این دو قطار مسافربری شب گذشته در نزدیکی ایستگاه «آلفارلوس» با یکدیگر برخورد کردند که حادثه ساز شد. طبق اعلام پلیس پرتغال، یکی از این دو قطار از عقب با قطار دیگر برخورد کرد که بلافاصله نیروهای آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

نیروهای امداد و نجات پرتغال اعلام کردند در این حادثه تنها 15 مسافر روانه بیمارستان شدند و وضع جسمانی بقیه سرنشینان قطارها مساعد گزارش شد. تاکنون علت برخورد این دو قطار مشخص نشده است./ ایسنا