آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۸۵۶
خبر
۸

سایه روشن

قوه قضائیه: دختران موسوی دستگیر نشده اند

خبرگزاری مهر نوشت: دفتر سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: خبر مربوط به دستگیری دختران میرحسین موسوی صحیح نبوده و آنها دستگیر نشده اند.

دفتر سخنگوی قوه قضائیه این گونه توضیح داد: دادستان تهران اعلام کرده است که موضوع دستگیری و بازداشت نبوده است. این دفتر اعلام کرد: دختران میرحسین موسوی برای ادای توضیحاتی در دادسرای امنیت حاضر شده بودند که ساعتی بعد توانستند به خانه بازگردند. خبرگزاری فارس صبح دیروز به نقل از یک منبع آگاه از بازداشت دختران میرحسین موسوی خبر داده بود.

مرخصی های ادامه دار جوانفکر و حضور در جایگاه ویژه مراسم 22بهمن

خبرگزاری فارس نوشت: مدیر کل زندان های استان تهران گفت: علی اکبر جوانفکر مدتی است در مرخصی به سر می برد. سلیمانی در پاسخ به اینکه «روز یکشنبه علی اکبر جوانفر در جایگاه ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته است، آیا وی به مرخصی آمده است؟» گفت: بله. علی اکبر جوانفکر از مدتی قبل از زندان به مرخصی رفته است.

بر اساس این گزارش، روز یکشنبه تصاویر و عکس های منتشر شده از جایگاه میهمانان ویژه مراسم روز یو م الله 22 بهمن حکایت از آن داشت که علی اکبر جوانفکر در این جایگاه نظاره گره مراسم بوده است. علی اکبر جوانفکر در ابتدای نیمه دوم امسال به دلیل محکومیت به زندان اوین منتقل شد و در حال گذراندن دوران محکومیت خود است. پس از آغاز گذراندن دوره محکومیت جوانفکر اخبار ضد و نقیضی مبنی بر عفو مشروط جوانفکر منتشر شده بود؛ در حالی که دادستان کل کشور این موضوع را تکذیب کرد.