آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۷
جامعه
۱۷
حق با شماست

ارشاد در کنار جریمه

نورزاده از گنبد: خوب است ماموران راهنمایی و رانندگی در کنار جریمه های سنگینی که برای مردم می نویسند، کمی هم به راهنمایی و ارشاد آنان بپردازند.

یک شهروند از کرج: بازنشسته ای هستم که نمی دانم با این حقوق ناچیز چگونه امور خود و خانواده ام را بگذرانم. از مسئولان ذی ربط می خواهیم نسبت به ترمیم حقوق ما اقدام کنند.

جعفری از تهران: اتوبوس در خط میدان امام خمینی به میدان قدس به علت داشتن مسافر زیاد بسیار کم است. مسئولان شرکت واحد در جهت رفع این مشکل چاره ای بیندیشند.

یک شهروند از تهران: شب گذشته بوی بسیار نامطبوع گاز در ایستگاه متروی شیخ الرئیس پیروزی برای مسافران دردسرساز شده بود. ماموران ایستگاه نیز بدون توجه به این موضوع با وجود شکایت مسافران، از این مساله عبور می کردند. آیا این کار صحیح است. مسئولان متروی تهران رسیدگی کنند.

احمدی از تهران: چرا مسئولان وزارت مسکن و شهرسازی بر کار تعاونی های مسکنی که در شهر جدید پردیس مشغول به کار هستند و واحد های احداثی را به پایان نرسانده و مردم را سرگردان کرده اند، نظارت و رسیدگی نمی کنند؟

یک شهروند از تهران: مسئولان شرکت واحد به وضع اسفبار خط میدان ونک به میدان آزادی که سرویس دهی آن غیرقابل تحمل شده است، رسیدگی کنند.