آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۸۶۹
بانک و بیمه
۱۲

بانک پارسیان حامی دومین همایش سیاست های پولی و چالش های بانکداری و تولید

گروه بنگاه ها - بانک پارسیان با حضوری فعال در دومین همایش سیاست های پولی و چالش های بانکداری و تولید که به ابتکار روزنامه دنیای اقتصاد برگزار شد، ضمن اینکه یکی از حامیان اصلی برپایی همایش بود با مشارکتی چشمگیر به معرفی محصولات، دستاوردها، خدمات و ابزارهای مدرن و جدید خود در این حوزه پرداخت.

بهمنی، رییس کل بانک مرکزی که یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه بود، در روز اول این همایش پس از سخنرانی از نمایشگاه جانبی و اختصاصا با حضور در غرفه بانک پارسیان از نزدیک با روند تلاش ها و فعالیت بانک آشنا شد و از همکاران حاضر قدردانی کرد.

دومین همایش سیاست های پولی و چالش های بانکداری و تولید با موضوع «بازسازی نظام پولی و صنعتی» با حضور چهره های صاحب نظر در عرصه بانکداری و سیاست های تولید در هفتم و هشتم اسفند ماه امسال برگزار شد. کمیته علمی همایش را اقتصاددانان برجسته ای چون دکتر موسی غنی نژاد، دکتر مسعود نیلی، دکتر محمد مهدی بهکیش، دکتر اکبر کمیجانی، دکتر پرویز عقیلی و محمد هادی مهدویان بر عهده داشتند. علاوه بر سخنرانی این اساتید، چند کارگاه آموزشی در حوزه بانکداری الکترونیک، سناریو های پیش روی بازار ارز، اعتبارات اسنادی، بازار آتی سکه و طلانیز برگزار شد.