آرشیو پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۳
حوادث
۱۹

دزد زن نما به دام افتاد

سارق جوانی که با پوشیدن لباس زنانه پس از ورود به سرویس های بهداشتی زنانه یکی از دانشگاه های شهر ری، اموال دختران دانشجو را سرقت می کرد، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سروان محمدحسین هاشمی، رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی تهران درباره دستگیری سارق زن نما گفت: در پی چند فقره سرقت اموال شخصی دانشجویان یکی از دانشگاه های اطراف حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) پرونده ای در این رابطه تشکیل و به دایره تجسس کلانتری مصطفی خمینی ارجاع شد.

وی افزود: با شروع تحقیقات مشخص شد فرد یا افرادی در سرویس های بهداشتی زنانه، لپ تاپ، کیف پول و تلفن همراه دانشجویان دختر را سرقت می کنند.

به دنبال این موضوع، با تدابیر پلیسی و همکاری کارکنان حراست دانشگاه پس از چند روز ماموران موفق شدند مرد جوانی را که با پوشش زنانه وارد سرویس بهداشتی دانشگاه شده بود در حال سرقت دستگیر کنند. هاشمی خاطرنشان کرد این متهم جوان کیوان نام دارد که با پوشیدن مانتو و مقنعه و زدن ماسک به بهانه آلودگی هوا، پس از ورود به سرویس های بهداشتی زنانه دانشگاه، اموال دختران دانشجو را سرقت می کرد. وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و در بازجویی به چند فقره سرقت اعتراف کرد.

رئیس کلانتری171مصطفی خمینی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده به دادگاه بخش آفتاب منتقل شد و با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.