آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
سیاسی
۲

انتخابات آزاد فقط برای یک نفر است!

رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور، در سخنرانی خود در شهرک شهید محلاتی، مانند گذشته اتهامات اثبات نشده ای را بدون دلیل و مدرک به دولت نسبت داده است.

رضا سراج که قبلا مدعی شده بود رئیس جمهور در صدد نوشاندن جام زهر به رهبری است! با بیان اینکه شعار انتخابات آزاد یک اسم رمز است به کنایه گفته: انتخابات آزاد را برای یک نفر دارند مطرح می کنند. مصداق آزاد بودن یا نبودن انتخابات یک نفر است. در نظر بعضی ها که به زعم آنها اگر او تایید شد، انتخابات آزاد است و اگر او تایید نشد، انتخابات آزاد نیست. در این مرحله شاید باید اضطرار شود که نظام او را تایید کند و اگر هم نشد بروند زیر علم عدم برگزاری انتخابات آزاد!سرپرست مجموعه اطلس رسانه ای سپاه، انتخابات مهندسی شده را اسم رمز بعد از انتخابات می داند و افزوده: انتخابات نظام پزشکی یک پایلوت انتخابات آزاد و یک خط و نشان بود!سراج در ادامه اتهام زنی خود، به بحث بازار ارز اشاره کرده و گفته: وقتی که به کسی که تازه صرافی تاسیس کرده 3 میلیارد دلار ارز می دهند و می گویند که تو این ارز را در بازار تزریق کن و وقتی پیگیری می کنیم، می بینیم که بر حلقه کلفت جریان انحرافی! وصل است، نمی تواند صرفا تحریم و نبودارز باشد. به نظر می رسد که در جاهایی نمی خواهند تدبیر کنند و یا تدبیر نکرده اند!

این ادعاهای سراج در حالی مطرح می شود که اولابحث انتخابات آزاد، چندین و چندبار از طرف آقای هاشمی رفسنجانی مطرح شده است و ثانیا وزیر اطلاعات با انتقاد از کوتاهی در برخورد با مفاسد اقتصادی گفته: در همین وضعیتی که اخیرا پیش آمد وقتی برای مبارزه با اخلالگران ارزی اقدام کردیم با عزیزان دستگاه قضایی صحبت کردیم و پرسیدیم با افرادی که ما دستگیر می کنیم چه کار می کنید؟ آنها گفتند که این افراد را جریمه می کنیم و بعد از آن آزاد می شوند. حجت الاسلام مصلحی بیش از این نیز تاکید کرده بود برخی خودی ها در اخلال بازار ارز و سکه نقش داشته اند!