آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
حوادث امروز
۲۴

دزدان اتومبیل های مسروقه را 50هزار تومان می فروختند

گروه شوک: دزدانی که با سرقت خودرو های پراید آنها را به مبلغ 50 الی 100 هزار تومان به فروش می رساندند از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شدند. ماموران کلانتری 19 باغستان در جریان طرح ایست و بازرسی در بلوار اصلی باغستان به یک دستگاه خودروی مزدا با سه نفر سرنشین ظنین شدند و بلافاصله به آنها دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه به دستور ماموران بر سرعت خود افزود و بلافاصله از محل متواری شد.

ماموران گشت بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند و پس از طی مسافتی در حالی که سرنشینان خیال ایستادن نداشتند لاستیک عقب خودرو را با شلیک یک گلوله پنچر کردند که پس از توقف خودرو هر سه سرنشین آن دستگیر شدند.

در بازجویی های تکمیلی ماموران مشخص شد که متهمان دستگیر شده به نام های «محسن-ج»، «امید-خ» و «هرمز-خ» همگی دارای سوابق کیفری متعددی از جمله سرقت هستند و با تشکیل باندی در مناطقی از باغستان، شهرک اوج، عظیمیه، شاهین ویلاو رجایی شهر اقدام به سرقت خودروهای پراید می کنند و آنها را به مبلغ 50 الی 100 هزار تومان به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با پیگیری های ماموران کلانتری تاکنون 10 نفر از صاحبان اتومبیل های مسروقه شناسایی شده اند. وی از شهروندان خواست چنانچه خودروی آنها در مناطق مورد نظر به سرقت رفته جهت پیگیری موضوع به کلانتری 19 باغستان مراجعه کنند.