آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۸۸۰
استان ها
۲۳

کوتاه

استاندار هرمزگان در مراسم معارفه ناظر گمرکات استان هرمزگان: فن آوری های روز دنیا در گمرک به کار گرفته شود

دنیای اقتصاد- بندرعباس– جمیله دبیری نیا: طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، سیدمهدی میراشرفی ناظر پیش گمرکات استان هرمزگان تودیع و عباس علیدادی به عنوان ناظر جدید گمرکات هرمزگان معارفه شد.

ابراهیم عزیزی، استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: گمرک از سازمان های بسیار مهم در عرصه سازمان های داخلی و خارجی و به عنوان خط اقتصادی کشور است.

وی تاکید کرد: گمرک برای پیشرو بودن باید از همه قابلیت و ظرفیت بخش های درون سازی و برون سازی بهره گیرد و به فناوری های روز دنیا مجهز باشد.

رونمایی از بزرگ ترین تابلو فرش جهان با موضوع تاریخ آذربایجان

دنیای اقتصاد – تبریز – سیما نیک رفتار: شهردار تبریز گفت: با حضور مسوولان و مدیران استانی و شهری بزرگ ترین تابلو فرش جهان با موضوع مفاخر و تاریخ آذربایجان رونمایی شد. مهندس علیرضا نوین با اعلام این مطلب افزود: این تابلوفرش نفیس و منحصربه فرد که بزرگ ترین تابلو فرش جهان است به سفارش شهرداری تبریز بافته شده وپس از رونمایی در موزه شهر تبریز به نمایش عمومی گذاشته شد. وی ادامه داد: تابلو فرش که مبین مفاخر و تاریخ آذربایجان است در ابعاد 22 متر مربع و با وزن تقریبی سه تن بافته شده است.

معرفی استاندار جدید کرمانشاه

دنیای اقتصاد-کرمانشاه-الهام اکبری: در مراسمی با حضور وزیر کشور استاندار جدید کرمانشاه معرفی شد.

در این مراسم، حجت اله دمیاد به عنوان استاندار جدید استان معرفی و از خدمات سید دادوش هاشمی تقدیر شد.

حجت اله دمیاد، استاندار جدید کرمانشاه در این مراسم با اشاره به پتانسیل های استان کرمانشاه، گفت: ظرفیت های کشاورزی، صادرات و تجارت، معدن و همچنین ظرفیت های گردشگری و معنوی که در این استان وجود دارد می تواند کرمانشاه را در تارک ایران اسلامی جلوه گر کند.

وی همچنین با اشاره به اولویت های کاری خود، افزود: اولویت های کاری من طبیعتا کنترل وضعیت بازار، پیگیری پروژه های مهر ماندگار، راه آهن غرب، پالایشگاه آناهیتا، تلاش در جهت جذب سرمایه گذار و توسعه مباحث فرهنگی و گردشگری استان خواهد بود.