آرشیو پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۵
ورزش
۱۸

فینال چهارم لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار می شود

مهرام به خود آمد، پتروشیمی عقب ماند

مهرام در فینال سوم لیگ برتر بسکتبال، پتروشیمی را مغلوب کرد تا تکلیف قهرمان لیگ به مسابقه چهارم و شاید هم پنجم کشیده شود.

دیروز مسئولان تیم پتروشیمی بندر امام در حالی قدم به تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی گذاشتند که با توجه به پیروزی در دو بازی قبلی فینال، نیم نگاهی به کسب سومین پیروزی و برپایی جشن قهرمانی داشتند. آنها برای این مهم تا کوارتر سوم رقابتی پایاپای با میزبان تهرانی خود داشتند و حتی در فاصله سه دقیقه تا پایان پانزده دقیقه سوم، با نتیجه 60 بر 57 پیش بودند، اما درست از همین لحظه به بعد روند بازی تغییر کرد. مهرام که در پایان کوارتر دوم 42 بر 39 از پتروشیمی عقب بود، کوارتر سوم را با برتری 70 بر 67 به پایان برد و در ادامه نیز با چند تغییر بازی را در اختیار گرفت تا در نهایت پیروزی پرگل 106 بر 89 را جشن بگیرد. شاگردان بچیروویچ برتری در کوارتر چهارم را بیش از هر چیز مدیون پرتاب های سه امتیازی مهدی کامرانی بودند. آنها با این پیروزی خوب که اتفاقا اولین برد آنها مقابل پتروشیمی پس از چهار شکست متوالی در رقابت های این فصل بود، حالابه لحاظ تفاضل هم در شرایط بهتری نسبت به این حریف قرار گرفتند.

پتروشیمی بازی های اول و دوم را به ترتیب با نتایج 102 بر 92 و 96 بر 93 از مهرام برد تا تفاضل 13+ را داشته باشد، اما مهرام دیروز اولین برد خود را با 16 امتیاز برتری به دست آورد تا در صورت پیروزی در فینال چهارم دو تیم که امروز برگزار می شود، بازی پنجم هم در تهران برگزار شود. باید دید پتروشیمی اجازه می دهد کار به بازی پنجم کشیده شود یا این که با پیروزی بر مهرام پرونده رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال را می بندد.