آرشیو چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۲۰۴۵۸
اخبار کشور
۶

پیام نوروزی رئیس جمهور: سال 92 سرشار از عزت و برکت خواهد بود

رئیس جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1392 با تبریک بهار و سال جدید به ملت سرافراز ایران و رهبر انقلاب تاکید کرد سال 92 سالی سرشار از عزت و برکت خواهد بود و روند سازندگی و پیشرفت همه جانبه کشور با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

در این پیام محمود احمدی نژاد افزود: حرکت پرشتاب ملت در عرصه های گوناگون علمی، صنعتی، کشاورزی، فناوری، سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و ورزشی ادامه پیدا کرد و هر روز دستاورد جدیدی در اختیار ملت ایران قرار گرفت. برای اولین بار موجود زنده به فضا فرستاده شد و صدها ابتکار و نوآوری ثبت شد، که انشاءالله گزارش پیشرفت ها را در وقت مناسب تری به استحضار شما مردم عزیز خواهم رساند.

وی با توجه به سهم اول ایرانیان در خلق تمدن و فرهنگ جهانی ابراز داشت: در نقطه مقابل، بدخواهان ملت ایران با یک هماهنگی آشکار از خارج و داخل و به دلیل ایستادگی ملت و دولت بر حقوق اساسی، آنها را تحت فشار کم نظیر اقتصادی و جنگ روانی قرار دادند تا پیروزی ها و دستاوردهای تاریخی در دوره دولت های نهم و دهم را مخدوش کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری در این پیام خاطرنشان کرد: گرچه فشارهای سنگین و کم سابقه به بخش هایی از اقتصاد کشور و برخی از اقشار عزیز اجتماعی وارد شد لیکن بدخواهان نیز به اهداف غیرانسانی خود نرسیدند. با ایستادگی و هوشمندی ملت و تلاش شبانه روزی خادمان آنان در دولت ریشه های اقتصاد کشور مستحکم تر شد و با غلبه بر محورهای اصلی برنامه دشمنان، برنامه پیشرفت کشور مسیر اصلی خود را بازیافت. بدخواهی ها ادامه دارد و البته تلاش ملت نیز تا یاس کامل و شکست دشمنان و رسیدن به قله های آرمانی و تحقق عدالت جهانی ادامه خواهد داشت. بدون شک پیروزی از آن ملت بزرگ خواهد بود.

احمدی نژاد در پایان با یادآوری آنکه امسال یک فراز مهم از عزت آفرینی ملت ایران عرصه انتخابات است تصریح کرد: یک انتخابات پرشور و با مشارکت نزدیک به صددرصدی و انتخاب یک رئیس جمهور با رای قاطع و بالای ملت است که همه معادلات داخلی، منطقه ای و بین المللی را به نفع ملت ایران و دیگر ملتها و به نفع عدالت و صلح و محبت و آزادی دگرگون خواهد کرد. از این جهت یک مسئولیت تاریخی و تعیین کننده برعهده مردم و مسئولین است.