آرشیو شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۵۳۳۳
حوادث امروز
۲۴
شوک ویژه

در تربت جام رخ داد: جنایت خونین مرد باغدار و 2 پسرش در سیزده بدر

گروه شوک: مرد باغدار و 2 پسر جوانش وقتی دیدند خانواده ای در زمین های آنان برای گردش در روز سیزده بدر چادر زده اند، دست به جنایتی خونین زدند.

ساعت 8 صبح روز سیزدهم فروردین ماه در تفرجگاه روستای ابدال آباد تربت جام دعوای خونینی بین دو خانواده بر سر محل استراحت رخ داد. کسانی که شاهد این صحنه وحشتناک بودند، بلافاصله موضوع را به 110 اطلاع دادند و ماموران پاسگاه مالکی وارد عمل شدند.

بررسی های میدانی نشان داد که دو برادر به نام های محمد و هادی 23 و 35 ساله که در فریمان زندگی می کنند، بر اثر ضربات چاقوی اعضای یک خانواده که محمد 17 ساله، حسن 19 ساله و پدرشان جانمحمد 54 ساله است، به شدت زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافته اند. تحقیقات مشخص کرد عاملان این جنایت پیش از رسیدن ماموران پلیس از این تفرجگاه گریخته اند. سرهنگ علیرضا خلاقی، جانشین رئیس پلیس تربت جام در این باره به شوک گفت: در این حادثه جوان 23 ساله که محمد نام داشت، به خاطر شدت جراحات و خونریزی زیاد در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد و برادرش نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان خیلی سریع تحقیقات خود را آغاز و عاملان جنایت را در سه عملیات همزمان در سه نقطه از روستای محل زندگی شان و در کمتر از 3ساعت دستگیر کردند. سرهنگ خلاقی گفت: عاملان قتل در تحقیقات اولیه لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند محمد و خانواده اش از فریمان برای تفریح بدون اجازه به باغ آنها که حصار و دیواری نداشته، وارد و پس از تذکرات آن ها محل را ترک نکردند که به همین خاطر با آنان درگیر شده اند. مرد 37 ساله ای به نام حسن که شاهد این درگیری خونین بوده، به خبرنگار شوک گفت: همراه خانواده ام تازه به تفرجگاه رسیدیم که ناگهان با داد و فریاد دو جوان، شاهد صحنه بسیار دلخراشی شدیم و همسر و بچه هایم به شدت ترسیدند. ما و چند شاهد دیگر موضوع را به پلیس و نیروهای امدادی اعلام کردیم.