آرشیو شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۵۳۴۴
ایران امروز
۲۳

قطع پا های کودک 2 ساله به دست پدر حواس پرت در فلوریدای امریکا رخ داد

گروه شوک - آیدا تدین: مردی 47 ساله از اهالی ایالت فلوریدای امریکا هنگام کار با ماشین چمن زنی فرزند 2 ساله اش را در مقابل خود ندید و به این ترتیب با حواس پرتی خود حادثه ای تراژیک را رقم زد.

جرمیا نوجنت که با وجود دست تکان دادن های همسر 31ساله اش متوجه حضور فرزندش در میان چمن ها نشده بود، باعث شد آیریلند 2 ساله به زیر ماشین چمن زنی بغلتد و بر اثر شدت جراحات وارده هر دو پای خود را برای همیشه از دست بدهد. کودک 2 ساله که بلافاصله پس از بروز این حادثه به صورت هوایی به بیمارستان تامپا جنرال ایالت فلوریدا انتقال یافته بود، با وجود تلاش تیم پزشکی و در میان گریه و زاری های پدر و مادرش هر دو پایش را از دست داد.

افراد واحد تحقیقات در مورد خشونت علیه کودکان که برای بررسی این حادثه دردناک ماموریت یافته اند در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کردند ظواهر امر نشان می دهد این حادثه کاملا بر اثر تصادفی ناخواسته و حواس پرتی پدر آیریلند رخ داده است.

طبق آمار تکاندهنده ای که افراد این بخش ارائه داده اند سالانه بیش از 600 کودک در سراسر ایالات متحده به وسیله بی احتیاطی والدین هنگام استفاده از ماشین چمن زنی دچار نقص عضو دائم می شوند. آمار و ارقام دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد سالانه 800 کودک قربانی حادثه ای از این دست می شوند و 75 نفر نیز جان شان را از دست می دهند که از هر 5نفر، یک کودک کشته می شود.