آرشیو شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۶۶۲
سیاست
۳

داوود: محمود مرا بی دین می داند

احمدی نژاد علیه احمدی نژاد

با وجود اینکه محمود احمدی نژاد هرگز علیه برادر خود موضع گیری نکرده است اما داوود هرجا که فرصت اجازه داده علیه برادر خود و اطرافیانش دست به افشاگری زده است. ظاهرا برادران احمدی نژاد علاقه شدیدی به افشاگری دارند، یکی علیه رقیب و دیگری علیه برادر!

داوود احمدی نژاد در جلسه یی که تحت عنوان پرسش و پاسخ بصیرتی برگزار شد با بیان اینکه ارتباطی با رییس جمهور ندارم، اظهار کرد: احمدی نژاد در سه نامه یی که تاکنون برای بنده نوشته، مرا بی دین خوانده و این امر حجت را برایم تمام کرده است.

احمدی نژاد عزت دنیا و آخرت را سربازی در رکاب ولایت دانست و تصریح کرد: جریان انحرافی به دنبال ورود به انتخابات نیست و اگر این گونه بود قبل از فرا رسیدن انتخابات کشور را رها نمی کردند.

برادر رییس جمهور با اشاره به اینکه بعضی از افراد بی لیاقت و بی مصرف در نقاط کلیدی به کار گرفته شدند، بیان کرد: استفاده از افراد ناکارآمد موجب کاهش ارزش پول ملی شده است.

وی حرکت در مسیر غرور را سبب نابودی انسان دانست و خاطرنشان کرد: تمام جریان های سیاسی که در 34 سال گذشته در مسیر غرور قرار گرفتند، نابود شدند.

احمدی نژاد انتخابات را آزمایش ملت ایران توصیف کرد و گفت: مرد از نامرد در فراز و نشیب ها مشخص می شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نامه به رییس جمهور مبنی بر به کار نگرفتن مشایی در پست معاون اولی او را رد صلاحیت کرده است، اظهار کرد: شورای نگهبان برای پست بالاتر مشایی را تایید صلاحیت نمی کند و جریان انحرافی به دنبال شیطنت است.

احمدی نژاد جریان انحرافی را خالق گرانی و بی بندوباری در جامعه معرفی کرد و افزود: بعضی از مشکلات اقتصادی ربطی به بحث ارز ندارد و در بسیاری از موارد سوء مدیریت است.

برادر رییس جمهور در پایان با تاکید بر داشتن بصیرت در انتخاب افراد، تصریح کرد: فردی که فرمان ولایت را عقب بیندازد نمی تواند برای دیگران تعیین تکلیف کند.