آرشیو چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۱۷۲۱
حوادث
۱۲

پنج قاره

مرگ کودک هندی بعد از تجاوز

واحدمرکزی خبر: دختر چهارساله هندی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و به اغما رفته بود جان سپرد. این دختربچه شامگاه دوشنبه به دلیل ایست قلبی در بیمارستانی در نگپور هند جان باخت. وی که از آسیب های شدید رنج می برد در 10روز گذشته به کمک تجهیزات پزشکی زنده مانده بود. این دختربچه در یکی از روستاهای ایالت مادهیاپرادش هند مورد آزارجنسی قرار گرفت. دو مظنون در این خصوص بازداشت شده اند.

انفجار ویرانگر

خبرگزاری آلمان: انفجار ناشی از نشت گاز در منطقه ای گردشگری در پراگ 35زخمی برجا گذاشت و احتمال جان باختن چهار نفر در این حادثه وجود دارد. این انفجار در ساختمانی اداری روی داد. بوهوسلاو اسفوبودا شهردار پراگ گفت انفجار ناشی از نشت گاز از تاسیسات فرسوده بود. امدادرسانان با استفاده از سگ های تربیت شده به دنبال یافتن مفقودان در زیر آوار هستند ولی تا زمان تنظیم این خبر به نتیجه نرسیده اند. نگرانی از فروریختن ساختمان موجب شده است عملیات جست وجو به کندی پیش برود. 35 نفر که عمدتا به علت شکستن شیشه های ساختمان های مجاور زخمی شده بودند درمان شدند.

قورباغه در کنسرو

ایسنا: زن آمریکایی به دلیل پیدا کردن قورباغه در داخل کنسرو لوبیا سبز از مسوولان شرکت تولیدکننده این محصول غذایی، شکایت و در نهایت 50 دلار غرامت دریافت کرد. «گلوریا چیوب» که این غرامت را دریافت کرده است، گفت: کنسرو لوبیا را از فروشگاه خریداری کردم و به خانه بردم. وقتی به خانه رسیدم، محتویات کنسرو را با نمک و فلفل و کره مخلوط کردم و داخل مایکروفر گذاشتم. وقتی غذا آماده شد، آن را سرو کردم و روی میز گذاشتم و پسرم مقداری از آن را داخل بشقاب ریخت و ناگهان متوجه قورباغه کوچک پخته شده ای در غذای خود شد. چیوب افزود: از زمان دیدن قورباغه داخل بشقاب غذا تا سه روز حالت تهوع داشتم و هنوز هم نمی توانم لوبیا سبز بخورم. این زن از شرکت تولیدکننده شکایت و مبلغ 50دلار غرامت به همراه نامه عذرخواهی از طرف شرکت دریافت کرد.